Ο άρχοντας των μυγών - William Golding



Συναντούσα συχνά πυκνά τον ‘Άρχοντα των Μυγών’ σε λίστες με τα καλύτερα βιβλία όλων των εποχών καθώς και σε αναφορές μελών που ανήκουν σε βιβλιοφιλικές ομάδες και ιστολόγια. Κάποια στιγμή βγήκε ολόκληρη η σειρά των Εκδόσεων Καστανιώτη για τους βραβευμένους με Νόμπελ συγγραφείς  σε πολύ χαμηλή τιμή και έτσι βρέθηκε κι αυτό το εξαιρετικό βιβλίο στα χέρια μου.
Μια ομάδα παιδιών βρίσκεται σε ένα τροπικό νησί ύστερα από ένα αεροπορικό ατύχημα. Το παιχνίδι της εξουσίας, η αποκτήνωση, ο αγώνας για την επιβίωση με φόντο ένα επιβλητικό τοπίο. Ατμοσφαιρικές περιγραφές, ψυχολογική ένταση και αγωνία για την έκβαση μέχρι την τελευταία σελίδα και ένας αριστουργηματικός τρόπος για να ολοκληρώσει το βιβλίο του, ο Golding γράφει στα 44 του χρόνια το πρώτο του μυθιστόρημα που έμελε να είναι και το πιο σημαντικό, ένα έργο που δεν πρέπει να λείπει από καμία βιβλιοθήκη. 



Σχόλια

  1. Γεια σας. Μόνο σε μένα δεν άρεσε τελικά αυτό το βιβλίο;!
    Κι εγώ -όπως κι εσείς- διαβάζω καλές γνώμες για το συγκεκριμένο, όμως όταν επιχείρησα να το διαβάσω, το άφησα μετά από 50 σελίδες... Μου φάνηκε υπερβολικά απλοϊκή και παιδκή η αφήγηση. Τι να πω; Να (μου) φταίει η μετάφραση; (την ίδια έκδοση, αυτήν των Νόμπελ του καστανιώτη έχω κι εγώ).
    Τέλος πάντων, κι εσείς με θετική ματιά το βλέπετε, οπότε θα το ξαναπροσπαθήσω στο μέλλον.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτυχε πολύ πρόσφατα να διαφωνήσω με ένα γνωστό μου τον οποίο εκτιμώ πάρα πολύ για ένα βιβλίο που διάβασα φέτος και που θεωρείται απ' τα πολύ καλά μυθιστορήματα της σύγχρονης λογοτεχνίας. Αυτό που έχω να πω είναι ότι περί ορέξεως κολοκυθόπιτα! Ο καθένας με τα γούστα του, τα πρότυπα του, τις προτιμήσεις του. Η διαφωνία είναι για μένα ένα πολύτιμο στοιχείο που μας βοηθάει να ξανασκεφτούμε και γιατί όχι, να αναθεωρήσουμε. Σε ευχαριστώ που μπήκες στον κόπο να σχολιάσεις. Δεν συμβαίνει και συχνά στο ιστολόγιο μου!

      Διαγραφή
  2. το διάβασα και εγώ σε αυτή την έκδοση φέτος και έγινε από τα αγαπημένα μου βιβλία.

    θ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου