Περιμένοντας το νέο έτος: τα καλύτερα 7 για το 2015




Λίγο πριν λοιπόν την έλευση του 2016, έχω αφήσει στην άκρη ένα βιβλίο επιστημονικής φαντασίας, έχω αφήσει σε μια άλλη άκρη ένα κείμενο ανάλογου ύφους που δουλεύω και κοιτάζω αυτά που διάβασα - σε οθόνη είμαι μπροστά, όχι σε βιβλιοθήκη - τη χρονιά που μας πέρασε. Ποια ήταν τα καλύτερα; Η αλήθεια είναι ότι ήταν η χειρότερη αναγνωστική χρονιά μια και την βιβλιοπαραγωγή δεν μπορώ πλέον να την παρακολουθήσω λόγω κρίσης. Με έσωσε τοKindle και τα ebooks αλλά σε λίγο θα γράφω σε spanglish με τόσα ξενόγλωσσα που διαβάζω.
Μπορεί λοιπόν στα βιβλία να μην τα πολυκατάφερα, αλλά στο γράψιμο ήμουν ιδαίτερα παραγωγικός. Εννέα από τους δώδεκα μήνες έγραφα, έσβηνα και ξανάγραφα τελειώνοντας ένα μυθιστόρημα και ξεκινώντας ένα δεύτερο. Δεν έχω παράπονο. 
Ποιά ήταν τα καλύτερα που διάβασα φέτος;
Αυτό είναι το Top 7 (ούτε 5, ούτε 10):


Σχόλια